Želite v spremenjenih razmerah na trgu zagotoviti varno poslovanje vašemu podjetju tudi v prihodnje? Težko pridobivate nove stranke in bi želeli dvigniti prodajo in vaše odnose s strankami na višji nivo?

KDAJ? 16. september 2020, od 9.00 do 15.00 ure in 23. september 2020, od 9.00 do 15.00 ure

KJE? Pomurska gospodarska zbornicaLendavska 5A, Murska Sobota (dvorana IV. nadstropje)

CILJ USPOSABLJANJA

Usposabljanje je namenjeno učinkovitemu izvajanju funkcije marketinga/prodaje v MSP s poudarkom na sodobnih pristopih s področja komuniciranja s strankami.

Ti ključno in dokazano prispevajo k izboljšanju prodaje v podjetjih. Udeleženci usposabljanja boste izboljšali znanja in osvojili nove pristope na področju marketinga/trženja ter uspešnega upravljanja odnosov s kupci, kar je še bolj pomembno v spremenjenih razmer na trgu zaradi COVID-19. Spoznali boste marketing in prodajo kot poglaviten sestavni del poslovnega upravljanja.

Usposabljanje bo med drugim odgovorilo na vaša naslednja vprašanja:

• Kako učinkovito tržiti izdelke/storitve?
• Kako TSP iz ugovorov naredi novo prodajno priložnost?
• Zakaj vpeljati S.A.L.E.S. model v marketing in prodajo vaših izdelkov in storitev?
• Zakaj naj bi stranka kupila ravno od vas?
• Kako naj izgleda prodajalec prihodnosti?
• Katerih 7 ključnih pravil morate upoštevati pri komuniciranju in pri ugovorih strank?

KOMU JE USPOSABLJANJE NAMENJENO?
Usposabljanje je namenjeno vsem, ki želite:
• učinkovito tržiti svoje izdelke oz. storitve
• postati odlični prodajalci in povečati prodajne številke podjetja
• odpraviti napake, ki jih počne večina prodajalcev in s tem zmanjšati število ugovorov strank.