Javni razpis za izbor nacionalnega projekta kulturno-umetnostne vzgoje za povezovanje vzgojno-izobraževalnih zavodov in kulturnih ustanov na regijski ravni (JR ESS REG_KUV 2025–2029)

 

Namen javnega razpisa je izbor nacionalnega projekta kulturno-umetnostne vzgoje (KUV) za boljše povezovanje vzgojno-izobraževalnih zavodov (VIZ) in kulturnih ustanov. Namen javnega razpisa je tudi omogočiti razvoj regijskih mrež KUV in zagotoviti boljše sodelovanje kulturnih ustanov in ustvarjalcev, VIZ ter lokalnih skupnosti v nacionalni mreži KUV z namenom izboljšanja dostopnosti do kakovostnih vsebin in dejavnosti KUV na regijski in nacionalni ravni.

 

Predmet javnega razpisa je sofinanciranje enega (1) konzorcijskega partnerstva, ki ga sestavlja pet (5) organizacij: prijavitelj oziroma vodilni konzorcijski partner ter štirje (4) konzorcijski partnerji s sedežem v različnih statističnih regijah NUTS 3 (Pomurska, Podravska, Koroška, Savinjska, Zasavska, Posavska, Jugovzhodna Slovenija, Primorsko-notranjska, Osrednjeslovenska, Gorenjska, Goriška, Obalno-kraška), ki bodo zagotovili izvedbo nacionalnega projekta KUV. Prijavljena operacija mora v vlogi vsebovati vsaj naslednje vsebinske sklope aktivnosti:

  • vzpostavitev petih (5) regijskih točk KUV v petih (5) izbranih regijah, kjer imajo organizacije sedež, in v katerih se zaposli pet (5) regijskih koordinatorjev KUV (v vsaki regiji en (1));
  • vzpostavitev in izvedba programa KUV+ ter priprava smernic za izvedbo programa KUV+ v petih (5) izbranih regijah;
  • vzpostavitev in gradnja regijskih mrež KUV v izbranih regijah in vključitev regijskih mrež KUV v nacionalno mrežo KUV;
  • vključevanje VIZ, sodelujočih v programu KUV+, v nacionalno mrežo KUV ter priprava razvojnih načrtov KUV za VIZ v programih razvoja oziroma letnih delovnih načrtih VIZ.

Navedene vsebinske sklope aktivnosti zagotovi vsaka organizacija v regiji, v kateri ima sedež. Vsebinski sklopi veljajo tako za prijavitelja, ki je vodilni konzorcijski partner, kot za vse štiri (4) konzorcijske partnerje.

 

Na javni razpis se lahko prijavi kot prijavitelj ali sodeluje kot konzorcijski partner: javni zavod, vpisan v evidenco javnih zavodov na področju kulture, ki jo vodi Ministrstvo za kulturo, ali nevladna organizacija, ki ima podeljen status v javnem interesu na področju kulture. 

 

Neposredne ciljne skupine javnega razpisa so učenci tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja osnovne šole (3. VIO OŠ) in dijaki srednjih šol, strokovni in vodstveni delavci v VIZ, kulturnih ustanovah in lokalnih skupnostih, ki skrbijo za področje izobraževanja, kulture in mladine, umetniki in drugi delavci v kulturi, ter VIZ, kulturne ustanove in lokalne skupnosti.

 

Skupna predvidena višina sredstev je 2.545.000 evrov. 

Ministrstvo za kulturo je sredstva zagotovilo prek Evropskega socialnega sklada + (ESS+) in državnega proračuna. Javni razpis se izvaja v sklopu Programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027. 

 

Rok za oddajo vloge in način prijave na javni razpis

Vloga mora biti pripravljena v slovenskem jeziku, skladno z določili javnega razpisa in razpisne dokumentacije. Stroški priprave vloge in oddaje vloge na predmetni javni razpis niso upravičen strošek. Oddaja vloge pomeni, da se je prijavitelj seznanil z vsebino javnega razpisa in razpisne dokumentacije ter da se z njo strinja.

Vlogo lahko podpiše le zakoniti zastopnik ali od njega pooblaščena oseba. Vloga, ki ne bo podpisana s strani zakonitega zastopnika ali od njega pooblaščene osebe, ki priloži neustrezno pooblastilo s strani zakonitega zastopnika, se bo štela za formalno nepopolno.

Če prijavitelj posluje z žigom, mora originalno žigosati obrazce in priloge. Če z njim ne posluje, na mesta, določena za žig, navede: »Ne poslujemo z žigom«. Če obrazci in priloge ne bodo originalno žigosani, se bo vloga štela za formalno nepopolno.

Rok za oddajo vlog na predmetni javni razpis je do vključno 11. 7. 2025 do 10. ure.

 

Informacije o razpisu

Razpisovalec:

Ministrstvo za kulturo

Datum objave:

23. 5. 2025 (Uradni list RS)

Rok oddaje

11. 7. 2025 do 10. ure

VEČ...